Sõidukite hooldus- ja remonditööd
Autodiagnostika
Korraline hooldus (auto üldise seisukorra kontroll, õlivahetus, filtrite vahetus, rihmade ja pingutuslaagrite vahetus)
Mootoriremont
Tahmafiltrite hooldus ja kontroll
Sildade ja käiguosa remont + reguleerimine
Summutite müük, paigaldus ja remont
Keretööd
Kärukonksude müük ja paigaldus
Õlivahetus
Uute rehvide müük
Milleks meile DPF?
Pakume DPF (diesel particulate filter) või FAP (filtre à particules) ehk tahmafiltri eemaldamist/DPF funktsioonide kustutamisega mootori juhtarvuti tarkvarast.
Kui Teile valmistab muret armatuurlaual põlev tahmafiltrikujutisega tuli ja autol on jõud kadunud ning Te uut DPF-i osta ei soovi, saate abi meilt kübemefiltri eemaldamise näol.
Selleks, et diislimootoriga autode heitgaaside puhtusaste vastaks EU sätestatud normatiividele on vajalik leida pidevalt uusi meetodeid sisepõlemismootorite heitgaaside puhastamiseks. DPF on välja arendatud, et vähendada atmosfääri paisatavat musta suitsu ja tahmaosakeste hulka tagades nii puhtama keskkonna.
DPF mõju kütusekulule
Tahmafilter kui filter kujutab endast takistust heitgaaside voolule. Olgugi, et tootjad on oma katsetustega filtri voolutakistuse võimalikult väikseks viinud, omab ta siiski küllaltki suurt takistust eriti kui arvestada, et väljalaske süsteemis on lisaks tahmafiltrile ka katalüsaator. Fakt on see, et igasugune mootori tööd ülemäära takistav tegur kasvatab mootori kütusekulu. Lisaks suureneb kütusekulu ka DPF-i tühjendamise ajal, sest põletuseks vajalik kõrge temperatuur saavutatakse väljalasketakti ajal lisa kütusekoguse silindrisse pihustamisega.
Kuidas DPF sõitmist mõjutab?
Selleks, et DPF saaks alustada ning tühjaks põletamise edukalt lõpuni viia, peavad heitgaasid saavutama ja hoidma tavalisest kõrgemat temperatuuri. Normaalsel maanteesõidu režiimil, mil mootori töökoormus on suhteliselt suur, on DPF tühjendamine kõige efektiivsem ja probleeme esineda ei tohiks. Küll aga võib probleeme tekkida kui autot kasutatakse enamus ajast linnasõiduks ja lühikeste 10-15 km lõikude läbimiseks. Selle sõiduajaga ei pruugi auto mootor veel oma täit töötemperatuuri saavutada kuna sõit toimub suhteliselt madalal mootori töökoormusel foori alt foorini sõitmisel. See aga tähendab seda, et DPF põletamise protsess ei saa alata või kui algab, siis katkestatakse sest heitgaaside temperatuur ei püsi piisavalt kaua piisavalt kõrgel ning tahmafilter jääb tahmaosakestest tühjaks põletamata. Kui tahmaosakeste osakaal DPF-s saavutab teatud kriitilise taseme hakkab enamik automarkidel armatuuris teatud märgutuluke põlema või vilkuma, mis annab juhile teada et oleks aeg ette võtta u 20 km pikkune maanteesõit mille vältel tahmafilter end tühjaks saaks põletada.
Kui ka peale 30 minuti pikkust maanteesõitu märgutuluke ei kustu, siis tasuks pöörduda margiesinduse poole, et välja selgitada miks põletamise protsess tööle ei hakka. Margiesindus on tõenäoliselt võimeline põletamise protsessi sunniviisiliselt käima panna, et DPF tühjaks põletada.